Regulamin Fitness Club i siłownia (dalej Club)

§1 Postanowienia ogólne

  1. Właściciel Clubu oświadcza, że przestrzega wszelkich wymaganych zasad ochrony danych
    osobowych Klientów. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywanie i
    przetwarzanie przez Właściciela danych osobowych wyłącznie w celu bezpośrednio
    związanym z realizacją zamówionej Usługi/Towaru. Szczegółowe warunki gromadzenia,
    przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Właściciela Clubu określone zostały
    w „Polityce prywatności”.
  2. Fitness Club i siłownia jest otwarta w systemie 24 h na dobę (całodobowo).
  3. W zajęciach mogą brać udział osoby, które ukończyły 15 rok życia i posiadają ważny karnet
    lub wniosły jednorazową opłatę za zajęcia.
  4. Osoby biorące udział w zajęciach oświadczają, że nie mają przeciwwskazań zdrowotnych
    do wykonywania ćwiczeń i uczestniczą w zajęciach na własną odpowiedzialność. Fitness
    klub nie odpowiada za kontuzje uczestników zajęć.
  5. W przypadku złego samopoczucia, urazu, kontuzji, wszelkich poważnych problemów
    zdrowotnych oraz ciąży – należy poinformować o tym instruktora lub recepcje przed
    zajęciami w przeciwnym wypadku nie odpowiadamy za ewentualne konsekwencje.
  6. Przeciwwskazania do korzystania z Fitroll, VacuActiv, VibroPlate: choroby serca, cukrzyca,
    epilepsja, ciąża, choroby krążenia, menstruacja, ciężkie choroby reumatyczne, żylaki,
    choroby skóry, choroby nowotworowe, gorączka, padaczka, wszelkie stany zapalne, nie
    wyrównane i nie leczone nadciśnienie, sztuczny rozrusznik serca, choroby kręgosłupa, guzy,
    zakrzepica, protezy i implanty stawu biodrowego.
  7. Przed wejściem na salę każdy uczestnik zobowiązany jest do zmiany obuwia na
    przeznaczone do ćwiczeń (innego niż to, w którym przyszło się do klubu – nawet w okresie
    letnim).
  8. Karnet miesięczny ma określony termin ważności (np. od 15 maja do 14 czerwca). Należy
    przestrzegać ważności karnetu. Karnet, który stracił ważność nie będzie honorowany.
  9. Klub nie zwraca pieniędzy za zakupiony karnet oraz nie wydaje duplikatów karnetów.
  10. Wykupiony karnet jest imienny i nie może być wykorzystany przez osoby trzecie.
  11. Klub nie ponosi odpowiedzialności za prywatne rzeczy pozostawione w fitness klubie bez
    opieki.
  12. Podczas zajęć z użyciem mat, zalecamy używanie własnych ręczników.
  13. Do sterowania klimatyzacją itp. uprawnieni są tylko pracownicy fitness klubu.
  14. Płatności za karnet/zajęcia – dokonuje się tylko gotówką według aktualnego cennika.
  15. Zakupując wejściówkę lub karnet klient oświadcza, że jego stan zdrowia pozwala na
    korzystanie z pełnej oferty usługowej fitness klubu.
  16. Pracownicy fitness klubu sprawują nadzór nad przestrzeganiem regulaminu. Wszelkie skargi
    i wnioski należy zgłaszać bezpośrednio do recepcji klubu.
  17. Administrator danych stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapewniające
    ochronę danych osobowych miarodajnie do zagrożeń oraz kategorii danych objętych
    ochroną. Przede wszystkim chroni dane przed ich udostępnieniem, zabraniem,
    przetwarzaniem, utratą, zmianą uszkodzeniem lub zniszczeniem przez osoby do tego
    nieuprawnione. Szczegółowy zakres ochrony uregulowany został zgodnie z wymaganiami w
    polityce Ochrony Danych osobowych (polityka bezpieczeństwa, regulamin ochrony danych
    osobowych, instrukcja zarządzania systemem informatycznym).
  18. Każdej osobie czyje dane są przetwarzane przysługuje prawo do:
    a) nadzorowania i kontroli przetwarzania danych osobowych, dla których Właściciel
    prowadzi zbiór danych klientów w/w sklepu;
    b) uzyskania wyczerpującej informacji, czy taki zbiór istnieje i jest prowadzony przez
    Właściciela;
    c) ustalenia kto jest administratorem danych, ustalenia jego adresu, siedziby, nazwy, w
    sytuacji gdy administratorem jest osoba fizyczna do ustalenia jej imienia i nazwiska
    oraz miejsca zamieszkania;
    d) uzyskania informacji o celu, zakresie, sposobie, czasie przetwarzania danych zawartych
    w takim zbiorze;
    e) uzyskania informacji w powszechnie zrozumiałej formie treści tych danych;
    f) poznania źródła, z którego pochodzą dane, które jej dotyczą, chyba że administrator
    danych jest zobowiązany do zachowania w tym zakresie w tajemnicy informacji
    niejawnych lub zachowania tajemnicy zawodowej;
    g) żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego
    zawieszenia lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe
    lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla
    którego zostały zebrane.
  19. Klientowi zgodnie z punktem 17 przysługuje prawo wglądu w treść przetwarzanych danych
    osobowych, ich poprawiania, a także żądania usunięcia tych danych. Administrator danych
    osobowych jest obowiązany, do uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych,
    czasowego lub stałego wstrzymania przetwarzania lub ich usunięcia ze zbioru na bieżąco i
    od razu po zgłoszeniu, chyba że żądanie dotyczy danych osobowych, co do których tryb ich
    uzupełnienia, uaktualnienia lub sprostowania określają odrębne przepisy prawa w tym
    ustawy.

§2 Warunki świadczenia usług

  1. Każdy z Klientów/Klubowiczów przystępuje do ćwiczeń na własną odpowiedzialność. W
    celu uzyskania informacji dotyczących możliwości wykonywania ćwiczeń fizycznych oraz
    braku istnienia jakichkolwiek przeciwskazań do uczęszczania do Clubu, Klient powinien
    wykonywać odpowiednie badania lekarskie oraz zasięgnąć opinii lekarza. Club nie ponosi
    odpowiedzialności w szczególności za wszelkie urazy lub choroby, które są skutkiem
    niewłaściwie wykonywanych ćwiczeń przez Klubowicza.
  2. Do prowadzenia treningów personalnych w Clubie uprawnieni są wyłącznie trenerzy
    personalni Clubu.
  3. Z treningów personalnych może korzystać tylko osoba, która jest aktywnym Klubowiczem
    Klientem.
  4. Integralną częścią Treningu jest wstępna konsultacja, która ma charakter wywiadu,

przeprowadzanego w celu zebrania informacji o aktualnym stanie zdrowia
Klubowicza/Klienta, zainteresowanego zakupem usługi Treningu.

  1. Klubowicz/Klient ma obowiązek podać prawdziwe i maksymalnie wyczerpujące informacje
    na temat swojego stanu zdrowia. Trenerzy Personalni oraz Club nie biorą odpowiedzialności
    za ewentualne szkody lub urazy, których może doznać Klient, a które są wynikiem zatajenia
    przez niego informacji o przeciwskazaniach zdrowotnych.
  2. Trener Fitness po przeprowadzeniu konsultacji wstępnej ma prawo odmówić wykonania
    usługi, jeżeli w jego opinii istnieją przeciwskazania do podejmowania przez Klienta
    aktywności fizycznej lub zaobserwowane dysfunkcje nie mieszczą się w jego
    kompetencjach i kwalifikacjach trenerskich.
  3. Klient może odwołać umówiony trening personalny na min. 24 godziny przed jego
    rozpoczęciem, informując o tym trenera przez SMS. Trening odwołany mniej niż 24
    godziny przed jego rozpoczęciem, uznaje się za realizowany i jego równowartość nie zostaje
    zwracana.
  4. W przypadku rozwiązania umowy przez Club z trenerem, u którego Klient ma wykupione
    treningi personalne, Club zobowiązuje się zapewnić Klubowiczowi/Klientowi zrealizowanie
    wykupionych sesji treningowych u innego Trenera.
  5. Klubowicz/Klient nie może prowadzić działalności gospodarczej w Clubie. W szczególności
    zabroniona jest sprzedaż treningów personalnych oraz ich prowadzenie w Clubie. W
    przypadku stwierdzenia naruszenia tego zakazu Club ma prawo do obciążenia Klienta karą
    w wysokości 500 PLN oraz może rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym bez zwrotu
    jakichkolwiek należności.
  6. Z pomieszczeń i urządzeń Clubu Klient powinien korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i
    w sposób wskazany przez osoby zarządzające Clubem lub wynikający ze stosownych
    instrukcji bądź informacji. Osoby zarządzające Clubem oraz pracownicy Clubu mogą
    poprosić Klienta o opuszczenie obiektu, w przypadku:
    a) gdy zachowanie zagraża bezpieczeństwu innych Klinetów oraz porządkowi w Clubie,
    b) nieprzestrzegania poleceń wydawanych przez pracowników Clubu,
    c) nieprzestrzegania zasad obsługi i instrukcji sprzętu znajdującego się w obiekcie, w
    szczególności, gdy zachowanie Klienta grozi uszkodzeniem sprzętu, gdy zachowanie
    Klubowicza jest sprzeczne z postanowieniami niniejszego Regulaminu Clubu.
  7. Klubowicz/Klient ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie
    pomieszczeń, urządzeń lub sprzętu należącego do Clubu, a także za szkody wyrządzone
    przez Klienta osobom trzecim

§3 Korzystanie z Clubu

  1. Sprzęt musi być wykorzystywany tylko do ćwiczeń, do których jest przeznaczony.
  2. Hantle muszą być odkładane na stojak. Nie wolno rzucać hantli z wysokości. Każde
    urządzenie po jego użyciu powinno być odłożone na swoje miejsce.
  3. Urządzenia/hantle/maszyny w trakcie przerwy między ćwiczeniami, udostępnia się innym
    Klubowiczom tak, aby mieli do nich swobodny dostęp.
  4. Maszyny należy oczyścić/zdezynfekować po ich użyciu za pomocą płynu i ręczników
    papierowych dostępnych w Clubie.
  5. Wszelkie usterki i uszkodzenia sprzętu powinny być niezwłocznie zgłoszone pracownikom
    Clubu.
  6. Klient w trakcie treningu powinien być ubrany w odzież treningową oraz czyste obuwie
    sportowe zakrywające palce i pięty. Trening w obuwiu używanym na zewnątrz, na boso lub
    w sandałach, klapkach albo skarpetkach, w ubraniu roboczym albo w jeansach jest
    zabroniony.
  7. Nie wolno przebywać w Clubie w odzieży z elementami powiązanymi z organizacjami o

charakterze nacjonalistycznym, nazistowskim, obrażającym, wulgarnym, naruszającym
moralność i obyczajność lub komunistycznym oraz organizacjami nawołującymi do agresji i
przemocy.

  1. Karta członkowska ma formę karty magnetycznej umożliwiającej wejście do Clubu. W
    przypadku zgubienia karty magnetycznej, Klient powinien poinformować o tym
    niezwłocznie pracownika Clubu. Wyrobienie nowej karty magnetycznej nastąpi po
    weryfikacji danych osobowych i numeru Klienta oraz uiszczeniu opłaty za wyrobienie
    duplikatu zgodnie z cennikiem na zasadach określonych w Regulaminie.
  2. Klubowicz/Klient okazuje kartę członkowską (karnet) przy każdorazowym wejściu do
    Clubu.
  3. Udostępnienie karnetu osobom trzecim jest niedozwolone i będzie skutkowało nałożeniem
    na Klubowicza kary zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  4. Trenowanie bez karty wiąże się z nałożeniem dodatkowej opłaty określonej w cenniku
    zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  5. Zajęcia grupowe w Klubie prowadzone są wyłącznie przez instruktorów współpracujących z
    Clubem. Klubowicze uczestniczą w zajęciach dobrowolnie, na własną odpowiedzialność.
  6. Na zajęcia grupowe obowiązuje wcześniejszy zapis.
  7. Liczba osób, które mogą uczestniczyć w zajęciach jest ograniczona. Liczba osób, które
    mogą uczestniczyć w zajęciach jest uzależniona od możliwości lokalowych oraz specyfiki
    zajęć.
  8. Zajęcia grupowe nie odbywają się, jeśli liczba osób zapisanych na te zajęcia co najmniej 2
    godziny przed ich rozpoczęciem jest mniejsza niż 5.
  9. Klub ma prawo do zmiany grafików bez informowania o tej zmianie
    Klubowiczów/Klientów.

§4 Postępowanie reklamacyjne

  1. Dla prawidłowego złożenia reklamacji Klient powinien podać swoje dane takie jak: imię i
    nazwisko lub nazwę firmy, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty
    elektronicznej, przedmiot reklamacji, w miarę możliwości numer zamówienia wraz ze
    wskazaniem okresu czasu, którego dotyczy reklamacja oraz okoliczności uzasadniające
    złożenie reklamacji (opis na czym ona polega) ewentualnie jakich cech Towar/usługa
    zamawiana nie posiada, a według zapewnień Właściciela Clubu lub według sposobu
    przedstawienia go Klientowi miał posiadać.
  2. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zażądać wymiany Towaru na taki, który jest wolny
    od wad zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę, usunięcia wady albo zamiast
    wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z
    umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych
    kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie
    nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie
    stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta
    inny sposób zaspokojenia.
  3. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić
    odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli
    przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa
    wyżej, uważa się, że uznał reklamację. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje
    konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.
  4. W przypadku nierozpatrzenia zgłoszenia w zakreślonym terminie, należy uznać je za
    uwzględnione przez Właściciela Clubu. Roszczenie dotyczące odstąpienia od umowy,
    w przypadku jego nierozpatrzenia w terminie, nie jest równoznaczne z uznaniem złożonej
    reklamacji.

§5 Postanowienia końcowe

  1. Jeśli obowiązujące prawo przyznaje Klientom będącym konsumentami korzystniejsze
    obowiązkowe i wymagane prawem uregulowania niż te, które są zawarte w niniejszym
    Regulaminie, odpowiednie postanowienia Regulaminu są bezpośrednio zastępowane przez
    konkretne normy obowiązującego prawa i tym samym są wiążące dla w/w właściciela.
  2. Państwa dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie
    profilowania.
  3. W pozostałych kwestiach nieuregulowanych zapisami niniejszego Regulaminu mają
    zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Zmieniony Regulamin wiąże Klientów jeżeli zostały zachowane wymagania określone w
    art. 384 Kodeksu cywilnego (tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach).
  5. Właściciel Clubu zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
    przyczyn to jest:
    a) zmiany przepisów prawa;
    b) zmiany sposobów płatności i dostaw;
    c) zmiana kursu walut,
    d) zmiany sposobu świadczenia usług drogą elektroniczną objętym regulaminem,
    e) zmiany danych Właściciela Clubu, w tym adresu poczty elektronicznej, numeru
    telefonu.
  6. Zmiany regulaminu nie mają wpływu na złożone i realizowane już zamówienia, do nich
    zastosowanie ma regulamin obowiązującym w chwili złożenia zamówienia. Właściciel
    Clubu o zamierzonej zmianie informuje na stronie sklepu co najmniej na 30 dni wcześniej.
    W przypadku braku akceptacji zmienionego regulaminu Usługobiorcy mogą w terminie 30
    dni od dnia otrzymania wiadomości wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym.
  7. Spory powstałe w wyniku świadczenia usług na podstawie niniejszego Regulaminu zostaną
    poddane pod rozstrzygnięcie Sądowi Powszechnemu według wyboru Klienta będącego
    jednocześnie konsumentem, zgodnie z właściwymi przepisami prawa polskiego.
  8. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
  9. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
  10. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2022
    Nota o prawach autorskich do Regulaminu Sprzedaży Towarów i Usług Clubu
    Właścicielem wszystkich materialnych praw autorskich do wzorca niniejszego Regulaminu
    Sprzedaży jest Kancelaria Prawna LEGATO, która udzieliła niniejszemu sklepowi niewyłącznego i
    niezbywalnego prawa do wykorzystywania tego Regulaminu Sprzedaży do celów związanych z
    własną działalnością handlową w Internecie oraz rozciąga ochronę prawną na w/w dokument na
    czas trwania umowy. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie wzorca niniejszego Regulaminu
    Sprzedaży bez zgody Kancelarii Prawnej LEGATO jest zabronione i może podlegać
    odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej. Sprzedawcy internetowi mogą dowiedzieć się
    więcej o możliwości korzystania z wzorca Regulaminu Sprzedaży na stronie http://www.kancelaria-legato.pl